BIGTheme.net • Free Website Templates - Downlaod Full Themes
AntetNou
AntetNou

Direcția Generală de Asistența Socială si Protecția Copilului Călărași

  • SlideShow
  • Poza 3
  • Poza 4
  • Poza 5

Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Calarasi - (DGASPC) - a fost infiintata prin Hot. nr. 106/ 27 octombrie 2004 apartinand Consiliului Judetean Calarasi, prin comasarea Directiei Generale Judetene pentru Protectia Drepturilor Copilului Calarasi si Directia Judeteana de Asistenta Sociala Calarasi şi  preluarea Centrului de Ingrijire şi Asistenţă din localitatea Ciocaneşti şi a Centrului de Recuperare şi Reabilitare Neuropshiatrică din localitatea Plătăreşti, prin preluarea în mod corespunzător a atribuţiilor şi funcţiilor acestora.

 Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Călăraşi este organizată şi funcţionează ca instituţie publică cu personalitate juridică, infiinţată în subordinea Consiliului Judeţean

ANEXA 5

 SCRISOARE MEDICALA

 

Nume ....................... ………………..Prenume ...............................................

 

Varsta .............

 

I Anamneza

Antecedente personale patologice ....................................................................

...........................................................................................................................

..........................................................................................................................

 

II. Diagnosticul medical  generator de handicap

 

- principal .......................................................................................................

.......................................................................................................................

- altele ..........................................................................................................

.......................................................................................................................

.....................................................................................................................

......................................................................................................................

   III. Certificatele medicale actuale

 (se specifica nr., data, institutia emitenta si

numele medicului care a eliberat certficatul) .....................................................

............................................................................................................................

.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

IV. Internari in spital

(data, institutia emitenta si diagnosticul la iesirea din spital)

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

V.Persoana   -  este deplasabila;

                      -  nu este deplasabila.

 

 

Data completarii ...........................         

  

                                                                    Semnatura si

                                                         parafa medicului de familie

ANEXA 4     -CERERE TIP                    

 

                                                                      Nr. ............./.............................

 

 

Domnule/Doamna Director,

 

 

 

 

          Subsemnatul (a) .................................................................................... domiciliat(a) in .........................................str...................................................,

nr. ...........bl. .........., sc ............, et. .............., ap. ................, sector/judet ....................................................  act de identitate  ..............., seria ............, nr. ....................,CNP....................................   nr. telefon ............................... solicit sa-mi aprobati evaluarea in cadrul Serviciului de Evaluare Complexa a Persoanelor cu Handicap pentru Adulti, in vederea încadrarii intr-un grad de handicap .

 

          Data                                                                        Semnatura,

 

 

        

Anexez la prezenta cerere urmatoarele documente:

-         prezenta cerere completata;

-         copie documentele de identitate;

-         documente medicale: -referat stare prezenta de la medicul specialist

-        scrisoare medicala-tip de la medicul de familie;

-    ancheta sociala tip de la serviciul social al primariei de domiciliu.

 

       Actele necesare privind accesul in cadrul centrului de zi:

-cererea parintelui/reprezentantului legal privind accesul in cadrul centrului de zi;

- ancheta sociala, fisa de monitorizare, planul de servicii ( eliberate de primaria de domiciliu)

-adeverinta de venit/cupon pensie/somaj/ajutor social;

-copie B.I/C.I parinti (reprezentant legal)

-copie C.N copil;

-copie act stare civila parinti/reprezentant legal ( certificat de casatorie/certificat de deces/sentinta de divort)

ACTE NECESARE PENTRU INTOCMIREA DOSARULUI

 

DE ADMITERE IN CENTRUL DE TIP REZIDENTIAL

 

– CENTRUL DE INGRIJIRE SI ASISTENTA CIOCANESTI

 

        

 

- cerere de admitere in centru din partea solicitantului sau reprezentantului legal adresata primariei de domiciliu (inregistrata la primarie);

 

- certificat de incadrare intr-un grad de handicap;

 

- domiciliul stabil in judetul Calarasi;

 

- acte de identitate ale persoanei care solicita admiterea (copii ale certificatelor de nastere, de casatorie, ale persoanei care solicita admiterea, ale parintilor, ale copiilor, ale sotului sau sotiei dupa caz, ori ale reprezentantilor si sustinatorilor legali);

 

- declaratie privind lipsa sustinatorilor legali, dupa caz (la notariat);

 

- acte doveditoare privind veniturile:adeverinta de salariu, talon de pensie, adeverinta de venit eliberata de organele financiare teritoriale, alte acte sau, dupa caz, declaratie pe propria raspundere ca nu are venituri, autentificata la notar;

 

- copii ale hotararilor judecatoresti actualizate, prin care s-au stabilit obligatii de intretinere ale unor persoane, in favoarea , sau in obligatia celui care solicita admiterea (copie dupa contract de vanzare-cumparare, intre persoana ce solicita internarea si unul dintre copii sau alti sustinatori legali-dupa caz);

 

- analize medicale( radiografie pulmonara, testul HIV, VDRL, ANTIGEN-hepatita, examen coproparazitologic si dovada de la medicul de familie ca poate convietui in colectivitate si nu are boli contagioase );

 

- ancheta sociala, realizata la domiciliul persoanei, care solicita admiterea in centrul rezidential de catre primaria din raza teritorial-administrativa respectiva, cu propunerea instituirii unei masuri de protectie de tip rezidential intr-o institutie de protectie sociala;

 

- actul de proprietate al locuintei;

 

- adeverinta de pamant de la primaria de domiciliu;

 

- declaratie pe propria raspundere din partea copiilor/rudelor din care sa reiasa motivele pentru care nu se pot ocupa de ingrijirea persoanei respective – inregistrata la primaria de domiciliu;

 

- dovada (adeverinta) prin care se atesta ca persoanei cu handicap  nu   i   s-au putut asigura protectia si ingrijirea la domiciliu sau in cadrul altor servicii din comunitate;

 

- declaratie pe propria raspundere din partea persoanei cu handicap ca este de acord cu institutionalizarea in centru;

 

- adresa de inaintare a dosarului – catre DGASPC Calarasi;

 

- declaratie notariala din care sa reiasa ca apartinatorii se obliga sa achite contributia lunara sau diferenta de plata pana la suma de 602 lei lunar.

 

 

           ACTE NECESARE PENTRU INTOCMIREA DOSARULUI DE

 

          ADMITERE IN CENTRUL DE TIP REZIDENTIAL – CENTRUL DE

 

          RECUPERARE SI REABILITARE NEUROPSIHIATRICA PLATARESTI

 

 

 

-cerere de admitere in centru din partea solicitantului sau reprezentantului legal adresata primariei de domiciliu(inregistrata la primarie);

 

-certificat de incadrare intr-un grad de handicap;

 

-domiciliul stabil in judetul Calarasi;

 

-acte de identitate ale persoanei care solicita admiterea (copii ale certificatelor de nastere, de casatorie, ale persoanei care solicita admiterea, ale parintilor, ale copiilor, ale sotului sau sotiei dupa caz, ori ale reprezentantilor si sustinatorilor legali);

 

-declaratie privind lipsa sustinatorilor legali, dupa caz (la notariat);

 

-acte doveditoare privind veniturile:adeverinta de salariu, talon de pensie, adeverinta de venit eliberata de organele financiare teritoriale, alte acte sau, dupa caz, declaratie pe propria raspundere ca nu are venituri, autentificata la notar;

 

-copii ale hotararilor judecatoresti actualizate, prin care s-au stabilit obligatii de intretinere ale unor persoane, in favoarea , sau in obligatia celui care solicita admiterea (copie dupa contract de vanzare-cumparare, intre persoana ce solicita internarea si unul dintre copii sau alti sustinatori legali-dupa caz);

 

-analize medicale( radiografie pulmonara, testul HIV, VDRL, ANTIGEN-hepatita, examen coproparazitologic si dovada de la medicul de familie ca poate convietui in colectivitate si nu are boli contagioase );

 

-ancheta sociala, realizata la domiciliul persoanei, care solicita admiterea in centrul rezidential de catre primaria din raza teritorial-administrativa respectiva, cu propunerea instituirii unei masuri de protectie de tip rezidential intr-o institutie de protectie sociala;

 

-actul de proprietate al locuintei;

 

-adeverinta de pamant de la primaria de domiciliu;

 

-declaratie pe propria raspundere din partea copiilor/rudelor din care sa reiasa motivele pentru care nu se pot ocupa de ingrjirea persoanei respective – inregistrata la primaria de domiciliu;

 

-hotararea judecatoreasca definitiva de punere sub interdictie a persoanei care necesita protectie de tip rezidential;

 

-dispozitie emisa de Autoritatea Tutelara din cadrul primariei de domiciliu de numire a tutorelui;

 

-dovada (adeverinta) prin care se atesta ca persoanei cu handicap nu i s-au putut asigura protectia si ingrijirea la domiciliu sau in cadrul altor servicii din comunitate;

 

-declaratie pe propria raspundere din partea persoanei cu handicap/tutorelui ca este de acord cu institutionalizarea in centru;

 

- adresa de inaintare a dosarului – catre DGASPC Calarasi.

 

 

 

Centre DGASPC

  • All
  • Adulti
  • Copii

Telefonul Copilului 119 NON-STOP

Comunicate de presa

Despre

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Evaluare complexa minori/adulti

ACTE NECESARE IN VEDEREA INTOCMIRII DOSARULUI PENTRU ELIBERAREA CERTIFICATULUI DE INCADRARE IN GRAD DE HANDICAP MINORI

Adresele de email pe care puteti trimite:

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.     Acte necesare

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.    Acte necesare

Serviciul de urgență 112

Non-Standard Elements

Protecția consumatorilor

InfoCons

1. RO Pocket Card A5 page 0001