BIGTheme.net • Free Website Templates - Downlaod Full Themes
AntetNou
AntetNou

Direcția Generală de Asistența Socială si Protecția Copilului Călărași

  • SlideShow
  • Poza 3
  • Poza 4
  • Poza 5

Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Calarasi - (DGASPC) - a fost infiintata prin Hot. nr. 106/ 27 octombrie 2004 apartinand Consiliului Judetean Calarasi, prin comasarea Directiei Generale Judetene pentru Protectia Drepturilor Copilului Calarasi si Directia Judeteana de Asistenta Sociala Calarasi şi  preluarea Centrului de Ingrijire şi Asistenţă din localitatea Ciocaneşti şi a Centrului de Recuperare şi Reabilitare Neuropshiatrică din localitatea Plătăreşti, prin preluarea în mod corespunzător a atribuţiilor şi funcţiilor acestora.

 Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Călăraşi este organizată şi funcţionează ca instituţie publică cu personalitate juridică, infiinţată în subordinea Consiliului Judeţean

COMPLEXUL  DE SERVICII FĂUREI

        SERVICIUL SOCIAL Căsuța de Tip Familial „ORHIDEA” Făurei  

SERVICIUL SOCIAL Căsuța de Tip Familial ,,FLOARE DE COLȚ”  Ulmu

 

Informatii centre
Nume
Adresa
Sef Centru
Tel.Fix
Tel.Mobil
Pers.deservite
Angajati
« ORHIDEEA »  sat Faurei, com. Ulmu Paraschivoiu Georgeta    0769675770  36  
’’FLOARE DE COLȚ’’ Ulmu com. Ulmu        

 Complexul de Servicii Făurei este organizat în structura  Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Călărași, fără personalitate juridică, fiind înființat prin Hotîrârea Consilului Județean Călărași 113 din 26.06.2019 cu scopul de a  asigura protecția copilului în regim rezidențial, în cadrul celor două  căsuțe de tip familial, componente ale complexului: CTF “Orhideea” Făurei și CTF “ Floare de Colț” Ulmu, fiecare cu o capacitate de 12 locuri.

Ambele servicii sociale  se adresează copiilor cu vârste cuprinse între 7 și 18/26 ani, cu handicap gradul II și III, respectiv ușor și mediu, dar si pentru copii fără grad de handicap, în special dacă sunt frați,  separați temporar sau definitiv de părinții lor și care beneficiază de măsura plasamentului în cadrul acestui serviciu, în condițiile legii.

MISIUNEA acestor servicii sociale de tip  rezidențial este de a asigura  copiilor încadrați în grad de handicap ușor și mediu, cu vîrsta de peste 7 ani,  accesul pe o perioadă determinată, la găzduire, îngrijire, creștere, educație, sănătate și pregatire în vederea reintegrării familiale, socio-profesionale sau integrării socio-familiale.

 

Serviciul social Căsuța de Tip Familial ’’ORHIDEA’’ Făurei  - deține licența de funcționare seria LF nr. 0001221 eliberată la data de 26.09.2021 având o valabilitate de 5 ani. Are capacitatea de  12 locuri  pentru copii și tineri cu dizabilități (băieți și fete), încadrați în grad II și III de handicap, defavorizați din punct de vedere social, care au stabilită măsura plasamentului conform hotărârilor  Comisiei pentru Protecția Copilului Călărași sau a sentințelor civile dispuse de instanța judecătorească.

 Imobilul în care funcționează CTF Orhidea este  amplasat în satul Făurei, com.Ulmu, este reprezentat de o construcție P+1, dispune de 4 camere a câte 3 locuri, 2 grupuri sanitare,  sală de zi, oficiu, dependințe, grup sanitar personal. Dotarea cu mobilier și aparatură electrocasnică a imobilului, respectă standardele minime obligatorii pentru funcționarea serviciului social. Curtea exterioară este amenajată cu spații pentru relaxare/recreere și activități sportive.                                            

Serviciul social  Căsuța de Tip Familial’’FLOARE DE COLȚ’’ Ulmu - deține licența de funcționare seria LF nr.0001222 eliberată la data de 26.09.2021 având o valabilitate de 5 ani. Are capacitatea de  12 locuri  pentru copii și tineri cu dizabilități (băieți și fete), încadrați în grad II și III de handicap, defavorizați din punct de vedere social, care au stabilită măsura plasamentului conform hotărârilor  Comisiei pentru Protecția Copilului Călărași sau a sentințelor civile dispuse de instanța judecătorească.

Imobilul în care funcționează CTF Floare de Colț este amplasat în com. Ulmu și

este reprezentat de o construcție P+1, dispune de 4 camere a câte 3 locuri, 2 grupuri sanitare,  sală de zi, oficiu, dependințe, grup sanitar personal. Dotarea cu mobilier și aparatură electrocasnică a imobilului, respectă standardele minime obligatorii pentru funcționarea serviciului social. Curtea exterioară este amenajată cu spații pentru relaxare/recreere și activități sportive.

      

 

    Principalele servicii și activități oferite beneficiarilor din cele două servicii sociale:

  • găzduire

Căsuțele de tip Familial asigură un mediu sigur beneficiind de racordare la instalație de apă potabilă și canalizare, aprovizionarea fiind permanentă; ventilație naturală, iluminat natural și electric; mijloace de prevenire și combatere a incediilor; materiale de curățenie și întreținere; dormitoarele și camerele de zi sunt dotate cu mobilier corespunzător, aparate de aer condiționat și televizor; toate spațiile sunt curate, luminoase, întreținute și aerisite.

-     îngrijire și supraveghere

Fiecare copil beneficiază de un plan individual de protecție care este dezvoltat în planuri de intervenții specifice, acestea fiind acordate în funcție de nevoile identificate. Monitorizarea realizării acestor intervenții se realizează de către o echipă pluridisciplinară din care obligatoriu face parte managerul de caz. Evaluarea realizării acestor intervenții și gradul de participare al copiilor este definitoriu pentru revizuirea activităților cuprinse în planurile de intervenții specifice. Acestea se întocmesc pe arii de dezvoltare, și urmăresc dezvoltarea autonomiei personale și deprinderile de viață independentă, îngrijiri specifice pentru menținerea sănătății, intervenții educaționale.

  • educație

 Activitățile instructiv-educative  se realizează conform programelor școlare,  copiii fiind  integrați în învățămantul de masă, gimnazial, profesional sau liceal. Pentru o parte dintre copii se asigură cazarea  la internatele liceelor pe care le frecventează, cu excepția weckend-urilor și a vacanțelor școlare, cheltuielile cu cazarea și transportul la/de la unitățile de învățământ, fiind suportate de centru/direcție.

În cadrul centrului se asigură sprijin pentru efectuarea temelor, rechizite, manuale, alte materiale necesare și se realizează activități educative cu caracter informal și nonformal, principalele obiective fiind orientate pe: formarea conceptului corporal, educarea senzorialității, educarea motricității și dezvoltarea abilităților manuale, educarea comportamentului, etc.

- sănătate;

Se asigură tuturor copiilor asistență medicală pentru prevenirea îmbolnăvirilor, acordarea primului ajutor în caz de nevoie, administrarea tratamentelor indicate, inclusiv a medicației cronice și monitorizarea evoluției medicale, programări pentru consulturi de specialitate și acompanierea copiilor, activități de educație sanitară, prin cabinet medical propriu dotat cu medicamentele și materialele sanitare necesare, sub monitorizarea medicului.

  • pregătire în vederea reintegrării familiale și socio-profesionale.

Se realizează în cadrul programelor de consiliere psihologică, punându-se accent pe activitățile de îndrumare și informare privind oportunitățile de sprijin oferite tinerilor la părăsirea sistemului de protecție, opinia tânărului fiind definitorie pentru accesarea serviciilor (loc de muncă, indemnizația pentru tineri) dar și susținerea din partea aparținătorilor, familiei, altor persoane.

Persoană de contact – șef centru Paraschivoiu Georgeta

            Tel: 0769.675.770 ; e-mail la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.">făAceastă adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

                

SERVICIUL SOCIAL

Centrul de Primire în Regim de Urgență “Sfânta Maria” Călărași

Informatii centre
Adresa
Sef Centru
Tel.Fix
Tel.Mobil
Pers.deservite
Email
Strada Aleea Gradiniței nr. 1, Călărași Nitulescu Sanda  0242334136  0722396895 20 locuri  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Centrul de Primire în Regim de Urgență ”Sfânta Maria” Călărași, este componenta serviciului public specializat pentru protecția copilului, fără personalitate juridică, face parte din structura Direcției Generale de Asistența Socială și Protecția Copilului Călărași, din subordinea Consiliului Județean Călărași, funcționează în baza Hotărârii Consiliului Județean Călărași, nr. 92/29.05.2024 privind schimbarea sediului și adresei de funcționare, prin relocarea beneficiarilor și a salariaților precum și în baza modificarii Regulamentului de Organizare și Funcționare al acestuia. Centrul are o capacitate de 20 de locuri și se află în procedură de relicențiere ca urmare a schimbării adresei de funcționare.

            Misiunea centrului de primire în regim de urgență, este de a asigurara protecția copilului abuzat, neglijat și exploatat sau aflat în risc iminent în propria familie, în familia extensă sau în familia substitutivă, precum și găzduirea și îngrijirea acestuia pe o perioadă determinată.

            Scopul serviciului social este acela de a asigura atât protecția și asistența de urgență copilului aflat în situație de risc, urmare a abuzului, neglijării și exploatării, pe o perioadă determinată (maxim 6 luni), cȃt și accesul la găzduire, îngrijire personală, asistentă medicală, educație non formală și informală, sprijin emoțional, consiliere psihologică și dezvoltarea deprinderilor de viață independentă, realizate pentru a răspunde nevoilor individuale în vederea depășirii situațiilor de dificultate, a creșterii calității vieții, a reintegrării/integrării familiale și sociale, ca urmare a stabilirii în condițiile legii a măsurii plasamentului în regim de urgență.

            Beneficiarii direcți ai Centrului de Primire în Regim de Urgență “Sf. Maria” Călărași sunt copiii cu vȃrsta cuprinsă între 7 și 18 ani aflați în una din situațiile următoare:

  1. copil abuzat - fizic, psihic, verbal, emoțional, sexual;
  2. copil neglijat;
  3. copil exploatat;

Admiterea în cadrul Centrului de Primire în Regim de Urgenţă -    se efectuează,  de regulă,  în baza plasamentului în regim de urgenţă stabilit prin decizie a directorului D.G.A.S.P.C. Călărași sau de către instanţa judecătorească. Există și situații de urgență care impun preluarea  copilului abuzat, neglijat, maltratat sau supus oricăror acte de violență, pe baza unui proces-verbal încheiat cu organele de poliție care  identifică astfel de cazuri și care, în interesul protejării copilului, il pot preda  personalului de serviciu în orice moment. Centrul funcționează în regim permanent, 7 zile /7, 24 ore/24.

După preluarea copilului în centru urmează procedurile de evaluare inițială, evaluare detaliată, și propunerile de reintegrare sau stabilirea măsurii de protecție adecvate.

Găzduirea şi îngrijirea se realizează într-un cadru securizant, centrul fiind organizat  în 2 module de îngrijire, fiecare  cu câte 10 locuri;  un modul este alcătuit din 2 dormitoare, o cameră de zi și două grupuri sanitare proprii.   

             Centrul dispune de spații comune suficiente și accesibile, amenajate corespunzator nevoilor beneficiarilor, respectiv cabinet medical, izolator medical cu capacitatea de 2 locuri, cabinet de consiliere psihologică,  spațiu comun pentru activități de recreere și socializare, bucătărie, sală de mese.  

Spațiile exterioare sunt amenajate corespunzător pentru activități în aer liber, compuse din tobogane, leagăne, balansoare amplasate pe o suprafață cu pavele cauciucate care previn accidentările.

            În cadrul centrului, copiii beneficiază de alimentaţie corespunzătoare din punct de vedere calitativ şi cantitativ, îmbrăcăminte, echipament personal, bani de nevoi personale, li se asigură dreptul la intimitate, spaţiu personal şi confidenţialitate; copiii/tinerii participă activ la viaţa cotidiană şi la luarea deciziilor în privinţa viitorului lor.

Serviciile și activităţile curente desfăşurate în cadrul centrului  sunt corelate nevoilor individuale identificate pentru fiecare copil în parte,  în cadrul evaluării inițiale,  și vizează:

- evaluarea stării de sănătate și intervenții pentru menținerea/promovarea sănătații fizice și psihoemoționale

 Centrul de Primire în Regim de Urgenţă asigură condiţiile necesare pentru identificarea şi evaluarea permanentă a nevoilor fizice, emoţionale şi de sănătate ale fiecărui copil, precum şi măsurile corespunzătoare pentru satisfacerea acestor nevoi, igiena personală, supravegherea şi menţinerea stării de sănătate. În cadrul centrului se asigură tuturor beneficiarilor tratamentul medical şi administrarea medicamentelor, primul ajutor în caz de nevoie, tratamentul infecţiilor intercurente  de către personal specializat, în condiţii de supervizare din partea medicului.

- activități educaţionale, de petrecere a timpului liber și de socializare;

Copiii beneficiază de sprijin pentru continuarea educației formale în unitățile școlare din comunitate, dar și de activităţi de educație non-formală și informală în cadrul centrului,  pe toată durata măsurii de protecţie.  Personalul Centrului de Primire în Regim de Urgenţă sprijină şi promovează, prin materiale şi mijloace corespunzătoare educaţia tuturor copiilor intervenind pentru reducerea absenteismului și abandonului școlar, facilitarea educației incluzive în cazul copiilor cu deficiențe, înscrierea și frecventarea formelor de învățământ tip ”șansa a doua”, sprijin la teme, alfabetizare, etc.

Centrul de Primire în Regim de Urgenţă asigură copiilor oportunităţi multiple de petrecere a timpului liber, de recreere şi socializare care contribuie la dezvoltarea fizică, cognitivă, socială şi emoţională a copiilor.

- identificarea modalităților de menținere a legăturilor cu părinții, familia lărgită, prietenii, alte persoane importante sau apropiate față de copil, etc.

Copiilor din cadrul centrului li se oferă sprijin concret şi sunt încurajaţi să menţină legături personale cu părinții, familia extinsă şi alte persoane importante sau apropiate faţă de ei, cu excepția acelora asupra cărora există suspiciunea /certitudinea exercitării faptelor abuzive asupra copilului.

  • activitățile de consiliere psihologică sunt orientate în principal pe diminuarea efectelor

traumei asupra copilului și redobândirea echilibrului emoțional , dar și pe procesul de autocunoaștere și   dezvoltare personală  conform etapei de vârstă psihologică la care se află, sprijin/îndrumare/validare emoțională  în scop de formare/dezvoltare a încrederii și stimei de sine necesare pentru  a face faţă dificultăţilor psiho-sociale cu care se confruntă.

  • activităţile legate de reintegrarea sau integrarea familială  se realizează pentru

fiecare copil în parte şi conduc la formularea propunerii privind revenirea în familie, plasamentul în familia extinsă, la un asistent maternal profesionist, într-o familie de plasament sau într-un serviciu de tip rezidenţial.

Persoană de contact: Nițulescu Sanda – șef centru

Adresa: Strada Aleea Gradiniței nr. 1, Călărași;

E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;

Telefon fix: 0242334136; Telefon mobil: 0722396895

 

CENTRUL DE SERVICII SOCIALE PENTRU COPIL ȘI FAMILIE

SERA” CĂLĂRAȘI

        SERVICIUL SOCIAL Casuța de Tip Familial nr.1

SERVICIUL SOCIAL Căsuța de Tip Familial nr. 2

SERVICIUL SOCIAL CENTRUL DE ZI  „SERA”

 

Informatii centre
Adresa
Sef Centru
 
Tel.Fix
Pers.deservite
Email
 str. Belşugului nr.7, mun. Călăraşi  Sorc Camelia  0242-334451    Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

 Centrul de Servicii Sociale pentru Copil și Familie SERA Călărași este organizat în structura  Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Călărași, fără personalitate juridică, are sediul în mun.Călărași str.Stejarului nr.9, este înființat prin Hotărârea Consilului Județean Călărași nr. 106 din 27.10.2004 având în componența sa, două tipuri de servicii sociale:

  1. Servicii sociale cu cazare (componenta rezidențială) au scopul de a asigura protecția copilului în regim rezidențial, în cadrul celor două căsuțe de tip familial: CTF nr.1  și CTF nr.2, fiecare cu o capacitate de 12 locuri.
  2. Servicii sociale fără cazare (centru de zi) cu scopul de a preveni abandonul și instituționalizarea copiilor, prin servicii de sprijin gratuite oferite pe timpul zilei copiilor și menținerea lor în familie. Are o capacitate de 50 locuri.

Ambele servicii sociale  se adresează copiilor cu vârste cuprinse între 7 și 18/26 ani, cu handicap gradul II și III, respectiv ușor și mediu, dar si pentru copii fără grad de handicap, în special dacă sunt frați,  separați temporar sau definitiv de părinții lor și care beneficiază de măsura plasamentului în cadrul acestui serviciu, în condițiile legii.

MISIUNEA  serviciilor sociale de tip  rezidențial este de a asigura  copiilor  cu vârsta de peste 7 ani,  accesul pe o perioadă determinată, la găzduire, îngrijire, educație, sănătate și pregatire în vederea reintegrării familiale, socio-profesionale sau integrării socio-familiale.  S-a avut în vedere  crearea unui mediu de viață cât mai prietenos și apropiat de cel din afara  instituției, astfel încât să asigure prin măsurile luate confortul fizic și psihic al beneficiarilor, cât și menținerea unei stări bune de sănătate fizică și mentală. 

 

Serviciul social Căsuța de Tip Familial nr.1 este autorizat să functioneze pe o perioadă de 5 ani, de la data de 29.09.2020 la data de 28.09.2025, conform licentei de funcţionare  seria LF nr. 0001193 emisă de ANDPDCA,   dispune  de o capacitate de 12 locuri, unde  sunt găzduiți copii/ tineri cu vârste cuprinse între 8-20 ani care au stabilită măsura plasamentului conform hotărârilor  Comisiei pentru Protecția Copilului Călărași sau a sentințelor civile dispuse de instanța judecătorească.  Imobilul este reprezentat de construcție P, format  din  5 camere cu 2-3 locuri fiecare,  2 grupuri sanitare  şi o cameră de zi destinată efectuării temelor, vizionare  programe TV, jocuri calculator.  Dotarea cu mobilier și aparatură electrocasnică a imobilului, respectă standardele minime obligatorii pentru funcționarea serviciului social. Curtea exterioară este amenajată cu spații pentru relaxare/recreere și activități sportive.                                           

Serviciul social  Căsuța de Tip Familial nr.2  - autorizat să functioneze pe o perioadă de 5 ani, de la data de 29.09.2020 la data de 28.09.2025, conform licentei de funcţionare  seria LF nr. 0001194 emisă de ANDPDCA,  dispune  de o capacitate de 12 locuri,  unde  sunt găzduiță copii/ tineri cu vârste cuprinse între 8 -24 ani care au stabilită măsura plasamentului conform hotărârilor  Comisiei pentru Protecția Copilului Călărași sau a sentințelor civile dispuse de instanța judecătorească.   Imobilul este reprezentat de construcție P, format  din  5 camere cu 2-3 locuri fiecare, 2 grupuri sanitare si o camera de zi destinată efectuării temelor, vizionare  programe TV, jocuri calculator. .  Dotarea cu mobilier și aparatură electrocasnică a imobilului, respectă standardele minime obligatorii pentru funcționarea serviciului social.  Curtea exterioară este amenajată cu spații pentru relaxare/recreere și activități sportive.

      

Principalele servicii și activități oferite beneficiarilor din cele două servicii sociale constau în: 

  • găzduire

Căsuțele de tip Familial asigură un mediu sigur beneficiind de racordare la utilități, confort termic vară/iarnă,  ventilație  naturală; mijloace de prevenire și combatere a incediilor; materiale de curățenie și întreținere; dormitoarele și camerele de zi sunt dotate cu mobilier corespunzător, aparate de aer condiționat și televizor; toate spațiile sunt curate, luminoase, întreținute și aerisite. Locuirea în cameră se realizează pentru 2-3 persoane.

-     îngrijire și supraveghere

Fiecare copil beneficiază de un plan individual de protecție care este dezvoltat în planuri de intervenții specifice, acestea fiind acordate în funcție de nevoile identificate. Monitorizarea realizării acestor intervenții se realizează de către o echipă pluridisciplinară din care obligatoriu face parte managerul de caz. Evaluarea realizării acestor intervenții și gradul de participare al copiilor este definitoriu pentru revizuirea activităților cuprinse în planurile de intervenții specifice. Acestea se întocmesc pe arii de dezvoltare, și urmăresc dezvoltarea autonomiei personale și deprinderile de viață independentă, îngrijiri specifice pentru menținerea sănătății, intervenții educaționale.

  • educație

 Activitățile instructiv-educative  se realizează conform programelor școlare,  copiii fiind  integrați în învățămantul de masă primar, gimnazial, profesional sau liceal. Pentru o parte dintre copii se asigură însoțirea la/de la unitatea școalară, în funcție de vârstă si/sau asocierea unor afecțiuni / tulburări de comportament.

În cadrul centrului se asigură sprijin pentru efectuarea temelor, rechizite, manuale, alte materiale necesare și se realizează activități educative cu caracter informal și nonformal, principalele obiective fiind orientate pe: formarea conceptului corporal, educarea senzorialității, educarea motricității și dezvoltarea abilităților manuale, educarea comportamentului, etc.

- sănătate;

Se asigură tuturor copiilor asistență medicală pentru prevenirea îmbolnăvirilor, acordarea primului ajutor în caz de nevoie, administrarea tratamentelor indicate, inclusiv a medicației cronice și monitorizarea evoluției medicale, programări pentru consulturi de specialitate și acompanierea copiilor, activități de educație sanitară, prin cabinet medical propriu dotat cu medicamentele și materialele sanitare necesare, sub monitorizarea medicului.

  • pregătire în vederea reintegrării familiale și socio-profesionale.

Se realizează în cadrul programelor de consiliere psihologică, punându-se accent pe activitățile de îndrumare și informare privind oportunitățile de sprijin oferite tinerilor la părăsirea sistemului de protecție, opinia tânărului fiind definitorie pentru accesarea serviciilor (loc de muncă, indemnizația pentru tineri) dar și susținerea din partea aparținătorilor, familiei, altor persoane.

  

Persoană de contact – șef centru Sorc Camelia

Tel. 0242/334451, e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

  

Serviciul social Centrul de Zi din cadrul  Centrului de Servicii Sociale pentru Copil și Familie SERA Călărași  este autorizat să funcționeze   pe o perioadă de 5 ani, de la data de 03.12.2020 la data de 02.12.2025, conform licentei de funcţionare  seria LF nr. 000382 emisă de ANDPDCA,  are capacitatea de 50 de locuri  și se adresează copiilor cu vârsta cuprinsă  între 2 şi 6 ani și familiilor lor, aflați în următoarele situații:

  • risc de abandon familial;
  • proveniţi din familii aflate în dificultate psiho-socio-economică,
  • proveniţi din familii monoparentale cu dificultăţi multiple;
  • copii care au beneficiat de o măsură de protecţie de tip rezidenţial urmată de integrare/reintegrare în familia naturală/lărgită;
  • copii cu părinţi plecaţi la muncă în străinătate, a căror protecţie alternativă se asigură în cadrul familiilor extinse;
  • copii victime ale diferitelor forme de abuz, a căror instituţionalizare a fost prevenită prin intervenţia unor rude, prieteni, terțe persoane, etc.

            MISIUNEA Centrului de Zi SERA Călărași este prevenirea abandonului şi  a instituţionalizării copiilor, prin asigurarea pe timpul zilei, a unor activitati de socializare, educaţie, dezvoltarea deprinderilor de viaţă independentă, activităţi de sprijin şi consiliere a părinţilor/ membrilor familiei, urmărindu-se  respectarea  interesului  superior al copilului.

            Centrul de Zi SERA își desfășoară activitatea în corpul principal de clădire, dispunând de spații generoase, organizate și structurate  astfel:

  • 4 module de îngrijire, cu dublă funcționalitate: odihna de prânz şi spațiu pentru servirea mesei, dotate cu mobilier adecvat beneficiarilor. Fiecare modul este prevăzut cu grup sanitar.
  • 4 săli de activităţi / grupe de lucru, mobilate și dotate corespunzător vârstei copiilor.
  • 1 spaţiu destinat vestiarelor individuale ale beneficiarilor, de asemenea prevăzut cu grup sanitar.
  • 1 izolator medical
  • 1 cabinet medical
  • Spații administrative

Serviciile  oferite în Centrul de Zi sunt gratuite

  • Găzduire pe perioada zilei, cu program în zilele lucrătoare, în intervalul 7,00 – 19,00 în spaţii special amenajate, dotate corespunzător, cu asigurarea posibilităţilor de odihnă;
  • Spaţii curate, bine întreţinute şi igienizate conform normelor sanitare în vigoare, materiale de igienă personală pentru fiecare copil;
  • Hrană corespunzătoare calitativ şi cantitativ (mic dejun, gustare ora 10,00 prânz, gustare ora 16,00)
  • Acces la educaţie non-formală şi informală, adaptată vârstei şi potenţialului de dezvoltare psihofizică a copiilor;
  • Materiale didactice, rechizite şi materiale specifice procesului educaţional, în cantităţi suficiente, variate şi adaptate programelor de studiu preşcolar;
  • Supraveghere şi îngrijire centrată pe nevoile de creştere şi dezvoltare ale copiilor, inclusiv supraveghere medicală;
  • Activităţi de recreere-socializare (serbări, plimbări, drumeţii, excursii, etc) – în funcţie de opinia exprimată de aparţinători;
  • Servicii de consiliere pentru copil şi familie, în funcţie de problemele identificate şi/sau de solicitarea familiei.

Persoană de contact – șef centru Sorc Camelia

Tel. 0242/334451, e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

Centre DGASPC

  • All
  • Adulti
  • Copii

Telefonul Copilului 119 NON-STOP

Comunicate de presa

Despre

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

Evaluare complexa minori/adulti

ACTE NECESARE IN VEDEREA INTOCMIRII DOSARULUI PENTRU ELIBERAREA CERTIFICATULUI DE INCADRARE IN GRAD DE HANDICAP MINORI

Adresele de email pe care puteti trimite:

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.     Acte necesare

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.    Acte necesare

Serviciul de urgență 112

Non-Standard Elements

Protecția consumatorilor

InfoCons

1. RO Pocket Card A5 page 0001