Serviciul contabilitate

SERVICIUL CONTABILITATE
-asigură şi răspunde de buna organizare şi desfăşurare a activităţii financiar-contabile în conformitate cu dispoziţiile legale;
- organizează şi răspunde de înregistrarea documentelor financiar contabile in mod cronologic si sistematic, de intocmirea balanţelor de verificare şi bilanţurilor trimestriale şi anuale;
- organizează şi conduce controlul financiar preventiv;
- participă la organizarea sistemului informaţional al unităţii prin folosirea eficientă a datelor contabile;
- asigură îndeplinirea în conformitate cu dispoziţiile legale a obligaţiilor unităţii către bugetul statului si terţi;
- asigură întocmirea, circulaţia şi păstrarea documentelor justificative care stau la baza înregistrărilor contabile.
- asigura conducerea sistemului financiar in concordanta cu legislatia in vigoare;
- asigura intocmirea si acordarea drepturilor salariale ale angajatilor institutiei in conformitate cu dispozitiile legale ;
- asigura corelarea intre activitatea sa si cea a centrelor , in vederea desfasurarii activitatii centrelor in derularea activitatii de aproviionare si corelare cu necesarul de credite bugetare .
- intocmeste impreuna cu celelate servicii bugetul pe programe al institutiei tinand cont de legislatia in vigoare, de prioritatile de finantare precum si prevederile din standarde;
- asigura defalcarea pe centre a creditelor bugetare in functie de necesitati, incadrarea in creditele bugetare, repartizarea pe trimestre, luni si in conformitate cu clasificatia bugetara ;
- urmareste daca virarile de credite nu contravin Legii finantelor publice, legile bugetare anuale sau legilor de rectificare;
- urmareste existenta de justificari, detalieri si necesitati privind executia pana la finele anului bugetar a capitalului si/sau subdiviziunii clasificatiei bugetare de la care se disponibilizeaza, respectiv a capitalului si/sau subdiviziunii clasificatiei bugetare la care se suplimenteaza prevederile bugetare;
- urmareste existenta creditelor bugerare, rezervarea creditelor prin angajament bugetar la nivelul angajamentului legal.
- intocmirea necesarului pentru fiecare centru si serviciu din subordinea directiei;
- corelarea planului anual de achizitii cu prevederile bugetare anuale pe articole si alineate;
- urmareste daca achizitia publica este prevazuta in programul anual;
- asigura receptia si urmarirea inregistrarii patrimoniului tuturor centrelor din subordinea institutiei;
- urmareste respectarea prevederilor legale la desfasurarea procedurii de transmitere fara plata a bunurilor din patrimoniu;
- asigura urmarirea integritatii patrimoniului institutiei, corecta gestionare, depozitare si conservare a mijloacelor fixe, obiecte de inventar;
- intocmirea documentatiilor privind miscarile patrimoniale in conformitate cu legislatia in vigoare;
- efectueaza evaluari patrimoniale.

Regulament (UE) nr.679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatia acestor date si de abrograre a Directivei 95/46/CE.

Responsabilul cu protectia datelor :

Maria Popescu

email:dpo@dgaspc-cl.ro

Telefon:0734.002.949

Acest website foloseste cookie-uri pentru a furniza vizitatorilor o experienta mult mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor si interesului fiecaruia.

"Cookie"-urile au rolul de a facilita accesul si livrarea serviciilor folosite de utilizator de internet, precum personalizarea anumitor setari (limba, tara, preturi afisate in moneda nationala).